Echte succesverhalen uit de praktijk

Klantverhaal: Merford

“Met de werkplek in de cloud van Score Utica zijn we veel beter beschermd dan dat we zelf lokaal doen”

Modern Workplace
Joost Directeur Corporate Development
Klantverhaal: Ankerslot

“We wilden een stap maken en Ankerslot beter bereikbaar maken. Score Utica denkt met je bedrijf mee in klantgerichte oplossingen.”

KPN ÉÉN
Marijn Eigenaar
Klantverhaal: Somfy

“De samenwerking vind ik heel prettig dankzij de korte lijntjes. Straks hebben we een gebruiksvriendelijke oplossing voor vast, mobiel én glasvezel”

KPN ÉÉN
Diana Receptioniste
Klantverhaal: Heynen

“Andere providers wilden er niet aan. Voor Score Utica was het geen probleem.”

KPN ÉÉN
Niels Productspecialist
Klantverhaal: Datawatt

“We hebben een eenvoudig systeem waarmee onze medewerkers 24/7 bereikbaar zijn én op een manier die past bij onze klantgerichte organisatie.”

KPN ÉÉN
Roy Algemeen Directeur
Klantverhaal: ISA Pharmaceuticals

“Voordat wij gingen verhuizen was alles al geïnstalleerd en getest en dat was erg prettig”

Azure Virtual Desktop
Willem-Jan Chief Operating Officer
Klantverhaal: Label A

“Als ik de samenwerking in drie voordelen mag omschrijven, is het: direct contact met de techneut, marktkennis en gedrevenheid.”

Connectiviteit
Jeffrey Account- en Technology Director
Jansen Wijhe van lokale server volledig naar de cloud

“Het is mooi om samen met Score Utica in de toekomst de ICT door te kunnen laten groeien.”

Modern Workplace
Koen Manager
Bultena digitaliseert en innoveert met KPN ÉÉN van Score Utica

“Op welke vestiging ik ook kom, ik log in op een bureautoestel en waar ik ook ga zitten, ik heb alles bij de hand”

KPN ÉÉN
Erik Directeur
Eén partij voor bereikbaarheid en IT voor Pandor Jeugdzorg

"Wij kwamen erachter dat Score Utica al heel snel snapte in welke situatie we zaten en ons daar ook een oplossing voor kon bieden."

KPN ÉÉN
Marloes Accountmanager
ADC klaar voor de toekomst met vast-mobiel integratie en glasvezel

“Toen we in contact kwamen met Score Utica hebben ze al onze problemen opgelost. Ze hebben een supersnelle glasvezelverbinding aangelegd en telefonisch zijn we nu ook veel beter bereikbaar”

KPN ÉÉN
Dylan Operationeel Manager
Van netwerkscan tot KPN ÉÉN totaalbeleving voor Remmers

"De netwerkscan gaf inzicht in waar de kwetsbaarheden in het netwerk zich bevonden en hoe deze opgelost konden worden."

Connectiviteit
Remmers B.V.
Trintech garandeert hoog serviceniveau dankzij KPN ÉÉN

"De oplossing was er vervolgens een met 3 essentiële ingrediënten voor bereikbaarheid: de inrichting van vaste telefonie, mobiele telefonie en internet op basis van KPN ÉÉN. Hiermee werd een toekomstvaste oplossing gerealiseerd met Score Utica als aanspreekpunt."

KPN ÉÉN
Trintech