Bellen met Microsoft Teams

Vanaf jouw (vaste) nummer bellen, gebeld worden én makkelijker samenwerken via Microsoft Teams? Het kan dankzij de integratie van de KPN ÉÉN telefooncentrale. Zo wordt (samen)werken wel heel efficiënt. Meer weten? Neem contact op of download de whitepaper!

Praat met een expert Bellen met Microsoft Teams bekijken

  • Alles bij elkaar

    De telefooncentrale via Microsoft Teams zorgt ervoor dat je écht alles bij elkaar hebt.

  • Bereikbaarheid voor de klant

    Automatisch doorverbinden wanneer je in gesprek bent (via mobiel of Teams).

  • Overzicht en inzicht

    Is een collega in gesprek? Dan zie je dit binnen Teams, of dit nu een video call is of een mobiel gesprek.

Onze klanten geven ons een
8,7
Bellen met Microsoft Teams - Score Utica
Goed om te weten:

De telefooncentrale verplaatsen of integreren naar Microsoft Teams betekent dat je nu echt alle communicatie binnen één centrale plek kunt inrichten. Of je nu een videocall doet met een collega of het vaste nummer van jouw klant belt.

De ultieme samenwerkingshub

Microsoft Teams is voor veel organisaties uitgegroeid tot hét communicatie- en samenwerkingsplatform. Toch gebeurt veel communicatie nog via verschillende kanalen. WhatsApp wordt gebruikt voor de chatfunctie, e-mail voor interne communicatie en vaste en mobiele telefonie voor urgente zaken. Communicatie vanuit allerlei verschillende kanalen zorgt regelmatig voor onduidelijkheid, wat de bedrijfsprocessen en het werkplezier niet ten goede komt. Bellen via Microsoft Teams is hierin de uitkomst: alle communicatie binnen één centrale plek, zowel intern als extern.

Download whitepaper

microsoft

Wat is bellen via Microsoft Teams?

Door een unieke samenwerking tussen KPN, Microsoft en Score Utica kunnen wij de telefooncentrale volledig toevoegen aan Microsoft Teams. Op die manier bel je vast en mobiel vanuit Microsoft Teams, het kanaal waarin je al veel (samen)werkt. Wel zo efficiënt! Alle communicatie op één plek leidt tot vereenvoudiging wat weer zorgt voor betere samenwerking met collega’s, klanten en partners. Bellen naar en vanaf vaste nummers en 06-nummers vanuit Microsoft Teams geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je niet hoeft te wisselen tussen communicatiemiddelen.

Bellen

Functionaliteiten die je kunt verwachten

Met de toevoeging van de telefooncentrale in Microsoft Teams hoef je niet meer eindeloos te switchen tussen applicaties, met alle efficiënte voordelen tot gevolg. Of je nu het intranet beheert, HR-zaken regelt of projectmanagement doet binnen Teams, Microsoft Teams is compleet als samenwerkingshub door de toevoeging van de KPN ÉÉN telefooncentrale.Na de integratie vind je alle telecomfunctionaliteiten terug zoals je die gewend bent en nog iets meer. Je kunt: doorverbinden, een oproepwachtrij instellen, een keuzemenu instellen, alle voicemail op één plek laten belanden en alle inkomende gesprekken naar de juiste plek in de organisatie laten gaan. Verder kun je collega’s via verkorte nummers bereiken en geniet je van alle voordelen van Microsoft Teams die het sowieso al biedt.

In 4 stappen naar de implementatie van Bellen via Microsoft Teams

Stel, je kiest voor de implementatie van Bellen via Microsoft Teams van Score Utica en KPN ÉÉN, wat kun je dan precies verwachten en hoe gaan wij te werk? De 4 stappen voor implementatie zien er als volgt uit:

  • Stap 1: De vooropname
  • Stap 2: Inrichten en testen
  • Stap 3: Installatie van het platform
  • Stap 4: Adoptie & support
  • Stap 1: De vooropname

    Zijn de handtekeningen gezet? Dan komen wij bij de vooropname langs op locatie om (technische) informatie te verzamelen en om een plan te maken voor de implementatie.

  • Stap 2: Inrichten en testen

    Dankzij de vooropname weet iedereen bij ons wat er verwacht wordt. Wij richten de oplossing in, naast jouw huidige omgeving. Op die manier kan er goed getest worden of alles werkt voordat wij live gaan.

  • Stap 3: Installatie van het platform

    Werkt alles naar wens? Dan gaan we installeren en zorgen wij ervoor dat alle huidige data wordt overgezet en dat de nieuwe omgeving werkt.

  • Stap 4: Adoptie & support

    Een nieuwe manier van werken kan dan wel efficiënt zijn, maar het is altijd even wennen. Na de implementatie helpen wij graag met trainingen op locatie, hulp op afstand en support.

Youri
Kan ik je ergens mee helpen?
Youri Wiggers KPN ÉÉN Specialist
Kan ik je ergens mee helpen?