Bellen met Microsoft Teams

Vanaf jouw (vaste) nummer bellen, gebeld worden én makkelijker samenwerken via Microsoft Teams? Het kan dankzij de integratie van de KPN ÉÉN telefooncentrale. Zo wordt (samen)werken wel heel efficiënt. Meer weten? Vraag een contactverzoek aan of download de whitepaper!

Praat met een expert Download whitepaper

Alles bij elkaar

De telefooncentrale via Microsoft Teams zorgt ervoor dat je écht alles bij elkaar hebt

Bereikbaarheid voor de klant

Automatisch doorverbinden wanneer je in gesprek bent (via mobiel of Teams)

Overzicht en inzicht

Is een collega in gesprek? Dan zie je dit binnen Teams, of dit nu een video call is of een mobiel gesprek

Geen omkijken naar onderhoud applicaties

Phasellus dignissim, tellus in pellentesque mollis, mauris orci dignissim nisl.

De ultieme samenwerkingshub

Microsoft Teams is voor veel organisaties uitgegroeid tot hét communicatie- en samenwerkingsplatform. Toch gebeurt veel communicatie nog via verschillende kanalen. WhatsApp wordt gebruikt voor de chatfunctie, e-mail voor interne communicatie en vaste en mobiele telefonie voor urgente zaken. Communicatie vanuit allerlei verschillende kanalen zorgt regelmatig voor onduidelijkheid, wat de bedrijfsprocessen niet ten goede komt. Bellen via Microsoft Teams is hierin de uitkomst: alle communicatie binnen één centrale plek, zowel intern als extern.

Download whitepaper

Wat is bellen via Microsoft Teams?

Veel organisaties zijn de afgelopen jaren Microsoft Teams gaan gebruiken als centraal punt voor videomeetings, als intern chatkanaal en als samenwerkingshub. Doe je dat nog niet? Dan is daar, gezien alle innovaties, alle reden toe. Door een unieke samenwerking tussen KPN en Microsoft kan daar sinds kort de KPN ÉÉN telefooncentrale aan toe worden gevoegd. Op die manier bel je vast en mobiel vanuit Microsoft Teams, het kanaal waarin je al veel (samen)werkt. Wel zo efficiënt!

  • Alle communicatie op één plek

    Door alle vormen van telefonie toe te voegen aan Microsoft Teams is de kans op miscommunicatie of het gebrek aan overzicht klein. Alle communicatie op één plek leidt tot vereenvoudiging wat weer zorgt voor betere samenwerking met collega’s, klanten en partners. Bellen naar en vanaf vaste nummers en 06-nummers vanuit Microsoft Teams geeft duidelijkheid en zorgt ervoor dat je niet hoeft te wisselen tussen communicatiemiddelen.

  • Functionaliteiten die je kunt verwachten

    De telefooncentrale integreren in Microsoft Teams is relatief nieuw. Welke functionaliteiten kun je verwachten? Je vindt alle telecomfunctionaliteiten terug zoals je die gewend bent en nog iets meer. Je kunt: doorverbinden, een oproepwachtrij instellen, een keuzemenu instellen, alle voicemail op één plek laten belanden en alle inkomende gesprekken naar de juiste plek in de organisatie laten gaan. Verder kun je collega’s via verkorte nummers bereiken en geniet je van alle voordelen van Microsoft Teams die het sowieso al biedt.

  • Microsoft Teams als samenwerkingshub

    Bijna alle essentiële bedrijfsprocessen kunnen tegenwoordig in Microsoft Teams, waardoor je afscheid kunt nemen van losse applicaties en alles op één centrale plek kunt doen en beheren. Je hoeft niet meer eindeloos te switchen tussen applicaties, met alle efficiënte voordelen tot gevolg. Bellen via Microsoft Teams past hier helemaal bij. Of je nu het intranet beheert, HR-zaken regelt of projectmanagement doet binnen Teams, Microsoft Teams is compleet als samenwerkingshub door de toevoeging van de KPN ÉÉN telefooncentrale.

In 4 stappen naar de implementatie van Bellen via Microsoft Teams

Stel, je kiest voor de implementatie van Bellen via Microsoft Teams van Score Utica en KPN ÉÉN, wat kun je dan precies verwachten en hoe gaan wij te werk? De 4 stappen voor implementatie zien er als volgt uit:

  • Stap 1: De vooropname
  • Stap 2: Inrichten en testen
  • Stap 3: Installatie van het platform
  • Stap 4: Adoptie & support
  • Stap 1: De vooropname

    Zijn de handtekeningen gezet? Dan komen wij bij de vooropname langs op locatie om (technische) informatie te verzamelen en om een plan te maken voor de implementatie.

  • Stap 2: Inrichten en testen

    Dankzij de vooropname weet iedereen bij ons wat er verwacht wordt. Wij richten de oplossing in, naast jouw huidige omgeving. Op die manier kan er goed getest worden of alles werkt voordat wij live gaan.

  • Stap 3: Installatie van het platform

    Werkt alles naar wens? Dan gaan we installeren en zorgen wij ervoor dat alle huidige data wordt overgezet en dat de nieuwe omgeving werkt.

  • Stap 4: Adoptie & support

    Een nieuwe manier van werken kan dan wel efficiënt zijn, maar het is altijd even wennen. Na de implementatie helpen wij graag met trainingen op locatie, hulp op afstand en support.