KPN ÉÉN

Altijd en overal bereikbaar zijn op de manier zoals jij dat wil en nodig hebt? Ontdek de naadloze integratie van snel internet, mobiele telefonie, vaste telefonie en tv bij KPN ÉÉN van Score Utica.

Praat met een expert Stel een vraag

Gemak en overzicht

Eén factuur, één contract en één aanspreekpunt

Bereikbaarheid en zekerheid

Altijd bereikbaar voor klanten dankzij de telefooncentrale in de cloud

24/7 ondersteuning

Klaar voor de toekomst en focus op jouw bedrijf met 24/7 ondersteuning

Geen omkijken naar onderhoud applicaties

Phasellus dignissim, tellus in pellentesque mollis, mauris orci dignissim nisl.

Altijd en overal bereikbaar zijn

Bereikbaar zijn door een snelle, stabiele en veilige internet- en telefoonverbinding zorgt voor blije klanten en tevreden medewerkers. Hoe garandeer je die bereikbaarheid, zowel op kantoor als wanneer je remote werkt? We bellen steeds meer via Microsoft Teams, de werkplek heeft een snelle internetverbinding nodig en klanten moeten jou kunnen bereiken wanneer dat nodig is. Als Strategisch Partner van KPN zorgen wij met KPN ÉÉN voor een volledige integratie van mobiele telefonie, vast telefonie, internet en IT. Dankzij onze expertise op het gebied van KPN ÉÉN en jouw werkplek kun je vertrouwen op één partner als one-stop-shop. Op die manier ben je altijd in business.

Wat is KPN ÉÉN?

KPN is de enige provider die mobiele en vaste telefonie volledig technisch integreert, en dat keer op keer bewezen vanuit het beste netwerk van Nederland. Het resultaat? Iedere medewerker maakt, onafhankelijk van device, volwaardig onderdeel uit van de telefooncentrale in de cloud. Of je nu mobiel belt, vast belt of via Microsoft Teams. Dankzij KPN ÉÉN maak je gebruik van de razendsnelle glasvezelverbinding waardoor je optimaal samenwerkt en klaar bent voor de toekomst.

  • Mobiele en vaste telefonie

    KPN is de enige provider die vast en mobiel technisch integreert onder de noemer VaMo (VastMobiel-integratie). Dat levert grote voordelen op. Een dure fysieke telefooncentrale, een wirwar aan telefoonnummers of slecht bereik, dat is verleden tijd dankzij KPN ÉÉN. Met KPN ÉÉN maakt iedereen binnen de organisatie deel uit van de telefooncentrale in de cloud, of je nu vast of mobiel (over wifi) belt. Daarnaast weet je met Webex precies wie wanneer beschikbaar is, vanaf welke locatie je ook werkt.

  • Stabiel, snel en Extra Veilig Internet

    Zakendoen begint met een goede internetverbinding: bestanden up- en downloaden, online back-ups maken en gebruik maken van de online werkplek. KPN investeert continu in sneller, stabieler en veiliger internet. Waar gisteren misschien nog geen glasvezelmogelijkheden waren in jouw omgeving, kunnen die er vandaag al wel zijn. Daarnaast ontzorgt Extra Veilig Internet je op het gebied van cyber security. Is er daarnaast toch onverhoopt een storing? Dan blijf je gewoon online dankzij 4G back-up.

  • Bellen met Teams

    De telefooncentrale van KPN ÉÉN integreren met Microsoft Teams, dat is de toekomst. Het goede nieuws? Het kan nu al. Door telefonie in te richten in Teams met KPN ÉÉN is 100% bereikbaarheid en overzicht binnen handbereik. Door deze integratie bel je en word je gebeld vanuit Teams en zie je daarnaast ook of collega’s in gesprek zijn. Of dat nu via Teams zelf is, of via vast of mobiel.

  • TV op de zaak met MKB TV

    Informeren en vermaken op de zaak? KPN ÉÉN MKB TV is dé oplossing voor tv bij jouw bedrijf. Zo kun je gebruikmaken van (zakelijke) tv-zenders, maar ook van de narrowcasting mogelijkheden. Zo laat je eenvoudig aangepaste openingstijden, welkomstberichten, video’s of acties zien die op dat moment relevant zijn voor jouw collega’s en klanten.

In 4 stappen naar optimale bereikbaarheid

Overtuigd van alle voordelen van KPN ÉÉN van Score Utica? Of je nu kiest voor telefonie, internet of MKB TV, onze werkwijze is overzichtelijk zodat jij precies weet waar je aan toe bent. De 4 stappen voor implementatie zien er als volgt uit.

  • Stap 1: De vooropname
  • Stap 2: Inrichten en testen
  • Stap 3: Installatie van het platform
  • Stap 4: Adoptie & support
  • Stap 1: De vooropname

    Zijn de handtekeningen gezet? Dan komen wij bij de vooropname langs op locatie om (technische) informatie te verzamelen en om een plan te maken voor de implementatie.

  • Stap 2: Inrichten en testen

    Dankzij de vooropname weet iedereen bij ons wat er verwacht wordt. Wij richten de oplossing in, naast jouw huidige omgeving. Op die manier kan er goed getest worden of alles werkt voordat wij live gaan.

  • Stap 3: Installatie van het platform

    Werkt alles naar wens? Dan gaan we installeren en zorgen wij ervoor dat alle huidige data wordt overgezet en dat de nieuwe omgeving werkt.

  • Stap 4: Adoptie & support

    Een nieuwe manier van werken kan dan wel efficiënt zijn, maar het is altijd even wennen. Na de implementatie helpen wij graag met trainingen op locatie, hulp op afstand en support.

Waarom KPN ÉÉN van Score Utica?

One-stop-shop
Alle kennis van telefonie en IT bij één partij en daarmee één plek waar je terecht kunt met al jouw vragen. Dat geeft duidelijkheid en gemak

Expertise als Strategisch Partner
Als Strategisch Partner behoren wij tot de top 3 KPN-partners. Wij kiezen bewust alleen voor KPN omdat wij het beste willen voor jou: de meest stabiele en veilige verbindingen en optimale bereikbaarheid. Hierdoor hebben wij alle kennis in huis om jou volledig te kunnen ontzorgen.

Jarenlange ervaring
Sinds 2012 ligt onze focus volledig op KPN ÉÉN. Wij hebben significant meer KPN ÉÉN implementaties gedaan dan andere aanbieders. Hierdoor komen wij niet meer voor verrassingen te staan en kunnen wij een vlekkeloze overgang garanderen

Integratie IT en telecom
Door ontwikkelingen als bellen met Microsoft Teams kijken we anders naar telefonie. Door onze kennis van zowel IT als telecom integreren wij alles wat te maken heeft met bereikbaarheid

Veelgestelde vragen

  • Wat is KPN ÉÉN?

    KPN ÉÉN kun je inzetten als een compleet pakket en als communicatie- en samenwerkingsoplossing. Daarnaast kun je ook mogelijk de diensten los afnemen. Zo kun je dus je ideale communicatiepakket samenstellen. Je kunt altijd rekenen op de beloftes van KPN ÉÉN: één contract, één vaste prijs, één telefoonnummer, één voicemail, één factuur en één aanspreekpunt. 

  • Hoe werkt op- en afschalen van KPN ÉÉN?

    KPN ÉÉN van Score Utica beweegt mee met jouw organisatie. Zo kun je jaarlijks gratis 25% op- en afschalen. Daarnaast kun je ook eenvoudig het aantal opties, telefoonnummers en functies aanpassen. Op- en afschalen regel je makkelijk met onze klantenservice: bel naar 088 093 00 00 of mail naar info@score-utica.nl.

  • Kan ik mijn eigen apparatuur behouden?

    Soms wel, soms is andere apparatuur nodig. Wij vertellen je graag over de mogelijkheden.

  • Wat is KPN InContact?

    Via KPN InContact kun je bellen en gebeld worden via een softphone applicatie op jouw PC of laptop. Je kunt hiermee onder andere bellen, een video conference houden, bestanden delen en berichten sturen. Voor de ideale werking is een headset (USB of oordopjes) noodzakelijk. Neem contact op voor advies over het juiste type headset of voor meer informatie over InContact.

    Maak je al gebruik van InContact? Download de Windows-applicatie of de MacOS-applicatie.

  • Hoe kan ik via Microsoft Teams in combinatie met KPN ÉÉN naar vaste en/of mobiele nummers bellen?
  • Hoe breid je de Webex Meetings omgeving uit met Webex for Broadworks?

    De beknopte handleiding voor: 'Uw huidige Webex Meetings omgeving uitbreiden met Webex for Broadworks.' vind je hier. 

  • Hoe gebruik je Cisco Webex in combinatie met KPN ÉÉN Callcenter?

    De beknopte handleiding voor: 'Handleiding gebruik Cisco Webex in combinatie met KPN ÉÉN Callcenter' vind je hier.

  • Wat betekenen de verschillende statussen in de Callcenter?

    Een uitgebreide uitleg over wat de verschillende statusses in de Callcenter betekenen vind je hier.