KPN ÉÉN

Altijd en overal bereikbaar zijn met jouw bedrijf? Ontdek KPN ÉÉN van Score Utica: één zakelijke oplossing voor vast en mobiel bellen.

Praat met een expert Stel een vraag

Eén contract

Eén contract voor internet, vaste en mobiele telefonie.

Eén prijs

Een vast bedrag per medewerker per maand.

Eén telefoonnummer

Altijd en overal bereikbaar via één telefoonnummer.

Geen omkijken naar onderhoud applicaties

Phasellus dignissim, tellus in pellentesque mollis, mauris orci dignissim nisl.

Score Utica video

Wat is KPN ÉÉN ?

We werken en communiceren op verschillende plekken en op verschillende apparaten – en het liefst kiezen we zelf op welk apparaat we werken. Tegelijkertijd willen we ook altijd bereikbaar zijn voor onze klanten en collega’s. Dat kan met KPN ÉÉN van Score Utica. Met deze telefooncentrale in de cloud ben je altijd en overal bereikbaar op hetzelfde nummer. Je krijgt internet, vast en mobiel bellen in één contract, met één factuur, één helpdesk, één telefoonnummer en één vaste prijs per medewerker. Met KPN ÉÉN van Score Utica kun je elke maand het aantal gebruikers aanpassen. 

  • Betrouwbaar en toekomstbestendig

    Met KPN ÉÉN van Score Utica krijg je een eigen telefooncentrale in de cloudDeze VOIP-oplossing scheelt beheers- en onderhoudskosten en de aanschaf van een nieuwe telefooncentrale. Je stapt makkelijk over naar een geavanceerde oplossing voor vaste telefonie, mobiele telefonie en internet. Met de telefooncentrale in de cloud heb je altijd de nieuwste functies dankzij de automatische updates. Het technisch beheer regelt Score Utica en je kunt altijd inloggen op het beheerportaal. Bijvoorbeeld om het aantal gebruikers of telefoonnummers aan te passen. 

  • Vast internet

    De KPN EEN MKB internetverbinding heeft standaard een uptime van 95%. Met het Premium Servicelevel is de uptime zelfs 99,9% procent. Dat betekent dat jouw verbinding gemiddeld 99,9% van het jaar actief is. Dat is ongeveer 364 dagen en 16 uur. Met KPN EEN MKB internet haal je snelheden tot wel 500 Mbit/s*. Met hoge internetsnelheden kun je grote bestanden up- en downloaden, eenvoudig online back-up’s maken en al uw medewerkers gelijktijdig diensten als Office 365 laten gebruiken.

Mobiele telefonie en internet

Met KPN ÉÉN van Score Utica ben je altijd en overal bereikbaar via het 4G(+) netwerk van KPN. Dankzij dit betrouwbare mobiele netwerk ben je optimaal bereikbaar op ieder apparaat. Het maakt dus niet uit of je je smartphone, tablet of laptop gebruikt: je hebt altijd hoge internetsnelheden en bent perfect bereikbaar. Bij KPN ÉÉN van Score Utica is jouw mobiele telefoon onderdeel van de telefooncentrale. Je krijgt daardoor alle functies die in de telefooncentrale beschikbaar zijn op je eigen smartphone! Denk aan doorverbinden, driegesprek en de koppeling van je vaste telefoonnummer aan je mobiele nummer, zodat je beter bereikbaar bent. 

  • Vast bellen

    Bij Score Utica heb je geen fysieke telefooncentrale meer nodig: alle geavanceerde functies van telefooncentrales heb je al in de cloud met de KPN ÉÉN centrale van Score UticaDus ook speciale functies voor callcenters of receptiemedewerkers. Je bepaalt zelf welk tarief wij hanteren: onbeperkt vast bellen of betalen per minuut. Daarnaast kun je de app van de telefooncentrale installeren op je smartphone of online beheerportaal. 

  • Wat kost het?

    Met KPN ÉÉN van Score Utica kies je voor flexibiliteit, eenvoud en overzicht. Je betaalt per maand één vaste prijs per medewerker voor internetbellen, krijgt één rekening en belt één helpdesk bij eventuele vragenJe bepaalt zelf het abonnement en kunt elke maand het aantal gebruikers zelf aanpassen. Zo betaalt u nooit teveel. 

Veelgestelde vragen

  • Wat is KPN ÉÉN?

    KPN ÉÉN kun je inzetten als een compleet pakket en als communicatie- en samenwerkingsoplossing. Daarnaast kun je ook mogelijk de diensten los afnemen. Zo kun je dus je ideale communicatiepakket samenstellen. Je kunt altijd rekenen op de beloftes van KPN ÉÉN: één contract, één vaste prijs, één telefoonnummer, één voicemail, één factuur en één aanspreekpunt. 

  • Hoe werkt op- en afschalen van KPN ÉÉN?

    KPN ÉÉN van Score Utica beweegt mee met jouw organisatie. Zo kun je jaarlijks gratis 25% op- en afschalen. Daarnaast kun je ook eenvoudig het aantal opties, telefoonnummers en functies aanpassen. Op- en afschalen regel je makkelijk met onze klantenservice: bel naar 088 093 00 00 of mail naar info@score-utica.nl.

  • Kan ik mijn eigen apparatuur behouden?

    Soms wel, soms is andere apparatuur nodig. Wij vertellen je graag over de mogelijkheden.

  • Wat is KPN InContact?

    Via KPN InContact kun je bellen en gebeld worden via een softphone applicatie op jouw PC of laptop. Je kunt hiermee onder andere bellen, een video conference houden, bestanden delen en berichten sturen. Voor de ideale werking is een headset (USB of oordopjes) noodzakelijk. Neem contact op voor advies over het juiste type headset of voor meer informatie over InContact.

    Maak je al gebruik van InContact? Download de Windows-applicatie of de MacOS-applicatie.