Trintech garandeert hoog serviceniveau dankzij KPN ÉÉN

Trintech is een totaalinstallateur op het gebied van elektro- en watertechniek. Als innovatieve speler met klanten in ruim 18 landen is het belangrijk om voorop te blijven lopen op het gebied van techniek. Score Utica helpt Trintech hierin door te zorgen voor slimme connectiviteitsoplossingen die helpen bij het behalen van een hoog serviceniveau.

Hoog serviceniveau

Trintech, gevestigd in Gendt en inmiddels meer dan 30 jaar actief in de wereldwijde markt, werkt met 40 specialisten aan technische oplossingen voor met name de glastuinbouwsector. Denk hierbij aan klimaatcomputers, belichting en watertechnische installaties. Het doel is om het ideale klimaat voor planten te creëren. De slogan ‘Grow to the future’ is er een die niet alleen relevant is voor de core business, maar ook voor de specialisten. Voor Trintech is kennis en vakmanschap enorm belangrijk om op een hoog niveau service te kunnen verlenen aan klanten. Nationaal en internationaal worden klanten 24 uur per dag, 7 dagen per week ondersteund met uitdagingen en service verzoeken waarbij een hoog serviceniveau wordt nagestreefd.

Innovatieve oplossingen

Om dat hoge serviceniveau te behalen is innovatie essentieel. Bij vragen of storingen worden klanten niet alleen telefonisch geholpen, maar ook met behulp van remote oplossingen zoals TeamViewer of zelfs met behulp van virtual reality. Daarnaast zet Trintech bewust in op internetkoppelingen van alle installaties. In alle deze facetten komt connectiviteit en bereikbaarheid naar voren. De oude situatie bij Trintech was dat mobiele en vaste telefonie bij verschillende partijen werd afgenomen. Dit zorgde voor een versnipperde dienstverlening waarbij het aanspreekpunt voor de klant niet duidelijk was. Het gevolg? Onduidelijkheid over wie er verantwoordelijk is voor het oplossen van specifieke verzoeken. Dit zorgde voor interne onrust en dus werd het tijd voor een oplossing.

Essentiële ingrediënten voor bereikbaarheid

In de zoektocht naar een oplossing kwam Score Utica in beeld. Na een inventarisatie is de balans opgemaakt over waar de verbeterpunten lagen in de bereikbaarheid. De oplossing was er vervolgens een met 3 essentiële ingrediënten voor bereikbaarheid: de inrichting van vaste telefonie, mobiele telefonie en internet op basis van KPN ÉÉN. Hiermee werd een toekomstvaste oplossing gerealiseerd met Score Utica als aanspreekpunt. Op die manier kan Trintech snel mee met nieuwe oplossingen waardoor nog efficiënter kan worden samengewerkt en waardoor het hoge serviceniveau consistent kan worden behaald.

De voordelen op een rij

Waarborgen van hoog serviceniveau van de organisatie
Duidelijkheid over communicatie
Stabiele en veilige verbinding
Ruimte voor innovatie
Een duidelijk aanspreekpunt bij Score Utica als one-stop-shop

Telefonie en internet voor jouw organisatie?

Ondervind je bij jouw organisatie ook uitdagingen op het gebied van telefonie en internet? Dan ben je bij Score Utica als Strategisch Partner van KPN aan het goede adres. Benieuwd naar de mogelijkheden om jouw klanten nog beter te kunnen helpen? Wij denken graag vrijblijvend met je mee!

Praat met een expert of bekijk meer informatie over KPN ÉÉN