Hoogwaardige techniek
Heynen bedenkt én levert al ruim 65 jaar hoogwaardige elektronica-oplossingen in de Benelux. Ze zijn gespecialiseerd in unieke elektronische componenten en tools voor netwerkmonitoring, maar leveren bijvoorbeeld ook audiovideo-oplossingen. Zoals de livestreamingtechnologie van LiveU. “LiveU-modules zitten in een rugzak voor de cameraman, waarmee hij video en audio live doorstuurt naar Hilversum, via het 4G-netwerk”, vertelt Mijnlieff. “Dat is veel goedkoper en flexibeler dan een dure satellietwagen inschakelen. Inmiddels draagt 80 procent van de cameramensen zo’n rugzak en daarin zitten simkaarten van Score Utica, die dus de live verslaggeving mogelijk maken.”
“Andere providers wilden er niet aan. Voor Score Utica was het geen probleem.”
- Niels Mijnlieff
Maatwerk maakt het verschil
“Voor onze klanten wilden we natuurlijk een goede dekking en een betrouwbare oplossing”, vertelt Mijnlieff. “Bijna alle NOS-verslaggevers hebben in hun LiveU-rugzak simkaarten van Score Utica zitten. Dan wil je een oplossing die werkt. Daarnaast wordt LiveU veel ingezet voor de registratie van goede doelen-events zoals Roparun. Daarbij is kostenbeheersing extra belangrijk. Het antwoord kwam van Score Utica. Zij leveren een stabiele oplossing én denken goed mee over wat nog meer belangrijk is voor de klant. In tegenstelling tot andere providers, was Score Utica bereid de data van meerdere simkaarten tot één abonnement te bundelen. Dit maakte het voor onze klanten een stuk voordeliger om voor LiveU te kiezen. Bij Heynen zijn we altijd op zoek naar de beste oplossing voor onze klant. Met behulp van Score Utica kunnen wij onze klanten een goede, betaalbare oplossing bieden.”
Handige tools en korte lijntjes
Mijnlieff is erg tevreden over het partnerschap met Score Utica. “We hebben goede maatwerkoplossingen en een aantal mooie tools waarmee we alle data en gevoerde gesprekken kunnen monitoren. Dat geeft ons inzicht in de vraag van onze klanten en daardoor kunnen we nóg beter op hun wensen inspelen. Ook de ondersteuning is fijn met korte lijntjes en goed persoonlijk contact met onze accountmanager van Score Utica. Hij kent ons bedrijf en kan ons perfect adviseren. We zijn zo tevreden, dat we Score Utica ook hebben ingeschakeld voor een volledige KPN ÉÉN-oplossing voor het hele bedrijf met daarin vaste telefonie, mobiele telefonie en internet. Dus zowel onze klanten als onze medewerkers maken nu gebruik van Score Utica. Wij zijn dus zeer positief, ik kan Score Utica zeker aanbevelen!”
De voordelen van KPN ÉÉN ontdekken?
Benieuwd wat een volledige integratie van telefonie, verbindingen en IT kan betekenen voor jouw organisatie? Ga naar onze KPN ÉÉN-oplossingen of neem direct contact op!
Naar KPN ÉÉN of contact opnemen