Bultena digitaliseert en innoveert met KPN ÉÉN van Score Utica

Bultena verhuurt verreikers, mobiele kranen en rupskranen. Dat doen ze vanuit vier vestigingen in Nederland. Inmiddels werkt Bultena ruim 8 jaar samen met Score Utica dankzij de implementatie van KPN ÉÉN. Dat gaat, zeker bij Bultena, verder dan alleen telefonie. Het omvat een totaaloplossing op het gebied van bereikbaarheid en innovatie.

Gedigitaliseerde processen

Bultena verhuurt sinds 1990 diverse soorten kranen volledig bemant. Het bedrijf dat in de Benelux actief is werkt dagelijks met meer dan 100 machinisten die de klant op locatie bedienen. Bultena werkt met een volledig gedigitaliseerd proces. Van communicatie tot werkbonnen die heen en weer gaan. Een optimale bereikbaarheid is daarom essentieel voor de organisatie.

Implementatie KPN ÉÉN

De bereikbaarheid is niet alleen belangrijk voor de machinisten bij de klant. Ook op kantoor is dit belangrijk. Dankzij de implementatie van KPN ÉÉN kan overal gewerkt worden zonder in te leveren op bereikbaarheid bij de vier vestigingen van Bultena. “Op welke vestiging ik ook kom, ik log in op een bureautoestel en waar ik ook ga zitten, ik heb alles bij de hand”, zegt Erik Jansen, directeur van Bultena.

Overzichtelijk dashboard

De implementatie van een overzichtelijk dashboard zorgt ervoor dat iedereen op kantoor in een oogopslag inzicht heeft in de bereikbaarheid van collega’s. Op het dashboard is te zien wie in gesprek is, ook over de verschillende vestigingen heen. Wanneer het op de ene vestiging druk is, kan een collega uit een andere planningsgroep bijspringen bij een andere vestiging. Het belangrijkste voordeel is dat de klant direct iemand aan de telefoon krijgt en geen in gesprek toon, bandje of keuzemenu krijgt voorgeschoteld.

“Ik kan mij nog goed herinneren dat Score Utica langskwam. Een goede klik mee en direct een goed gevoel bij”
Erik Jansen, Bultena

Ondersteuning Score Utica

“Ik kan mij nog goed herinneren dat Score Utica langskwam. Een goede klik mee en direct een goed gevoel bij”, aldus Erik Jansen. Na de implementatie van de oplossing stopt de samenwerking niet. Innovatie en vooroplopen is belangrijk voor Bultena, daarom gaat het bedrijf graag mee met nieuwe ontwikkelingen. De implementatie van het dashboard is een mooi voorbeeld van een innovatie waar de organisatie en haar klanten elke dag de vruchten van plukken. Daarnaast levert Score Utica als Strategisch Partner van KPN de support op het netwerk en snelle ondersteuning bij vragen.

De voordelen op een rij:

Altijd bereikbaar voor klanten
Inzicht in bezetting per vestiging
Innoveren met nieuwe ontwikkelingen
Overal kunnen werken
Snelle support

Net als Bultena profiteren van de bereikbaarheid van KPN ÉÉN?

Maak kennis met de connectiviteitsoplossingen die Score Utica levert als Strategisch Partner van KPN en ontdek onze oplossingen op het gebied van telefonie!

Naar KPN ÉÉN of contact opnemen