ADC klaar voor de toekomst met vast-mobiel integratie en glasvezel

Goede bereikbaarheid is altijd belangrijk, maar als je met klanten over de hele wereld werkt dan besef je extra snel wat mindere bereikbaarheid kan betekenen. Uitdagingen op het gebied van bereikbaarheid was onderdeel van de oude situatie bij ADC Eindhoven, een toonaangevende groothandel in meubels en accessoires. Gelukkig konden wij helpen met een snelle verbinding en een telefonie-oplossing die goede bereikbaarheid garandeert. Mogen wij ook werken aan jouw succesverhaal?

Praat met een expert

Groeiende webshop en klantcontact

ADC (of voluit: Antiek & Design Centre) is groothandel in antieke meubelen en decoratie. Vanuit de showroom van 15.000 in Eindhoven worden wereldwijd klanten bediend. Zowel import als export gebeurt dus op grote schaal. Voorbeelden van eindklanten zijn bijvoorbeeld restaurants, hotels en kantoren. Hoewel de showroom een belangrijk onderdeel is van ADC, wordt de webshop dat steeds meer. Verder doet ADC veel transport binnen Europa. Goede onderlinge communicatie en direct contact met de klant is daarbij belangrijk. Chauffeurs moeten goed bereikbaar zijn om met de klant afspraken te kunnen maken.

Snelle verbinding en vast-mobiel integratie

De afgelopen jaren is het bezoek en de verkoop op de webshop enorm toegenomen. Om de webshop goed te kunnen beheren en om klanten daarop snel en naar tevredenheid te kunnen helpen is een goede internet- en telefoonverbinding essentieel. Precies daar ontstonden de uitdagingen en kwam Score Utica in beeld. Als Strategisch Partner van KPN konden wij op korte termijn zorgen voor een snelle glasvezelverbinding waardoor het internet op locatie Eindhoven geen zorg meer was. Verder bleek de telefonie onbetrouwbaar, wat voor problemen zorgde in de bereikbaarheid onder chauffeurs en richting klanten. De oplossing die werd geïmplementeerd was de KPN ÉÉN vast-mobiel integratie. Deze integratie zorgt ervoor dat klanten geen voicemail te horen krijgen, maar dat er altijd iemand bereikbaar is voor de klant.

“Toen we in contact kwamen met Score Utica hebben ze al onze problemen opgelost. Ze hebben een supersnelle glasvezelverbinding aangelegd en telefonisch zijn we nu ook veel beter bereikbaar”
- Dylan Guntlisbergen

Snelle implementatie en klaar voor de toekomst

De snelle implementatie van de oplossingen zorgde ervoor dat ADC niet lang hoefde te wachten op verbeteringen. Daarnaast is het nu duidelijk dat er één aanspreekpunt is voor zowel verbinding, internet als telefonie. Dankzij deze oplossingen is ADC optimaal bereikbaar én klaar voor de toekomst. Neemt de vraag op de webshop toe of gaan steeds meer medewerkers online en locatie onafhankelijk werken? Dan is de stabiele verbinding van ADC daar nu meer dan klaar voor.

De voordelen voor ADC

 Een vast aanspreekpunt
 Snelle glasvezelverbinding
 Goede telefonische bereikbaarheid dankzij de vast-mobiel integratie
 Klaar voor de toekomst van online werken en voorbereid op (webshop) groei

Met welke uitdaging kunnen wij jou helpen?

Uitdagingen met telefonische bereikbaarheid of de internetverbinding? Het kan de groei, medewerkerstevredenheid en klanttevredenheid in de weg zitten. Benieuwd naar de mogelijkheden? Wij denken graag met je mee!

Naar KPN ÉÉN-oplossingen