Mijn Score Utica-portal FAQ

Hoe werkt de Mijn Score Utica-portal? Bekijk hieronder de veelgestelde vragen!

Overzicht van de vragen

Bekijk hieronder een overzicht van de veelgestelde vragen. Navigeer direct naar jouw vraag door erop te klikken. Staat jouw vraag er niet bij? Je kunt ons altijd persoonlijk en direct telefonisch bereiken via 088 093 00 00 of stuur ons een mail via support@score-utica.nl. Een overzicht van de contactmogelijkheden vind je hier.

  1. Waarom is de Mijn Score Utica-portal gelanceerd? 
  2. Wat kan ik allemaal doen en zien in de portal? 
  3. Hoe kom ik bij de Mijn Score Utica-portal? 
  4. Hoe kan ik inloggen in de portal? 
  5. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben? 
  6. Hoe kan mijn collega ook toegang krijgen tot de Mijn Score Utica-portal? 
  7. Ik heb een andere vraag over de portal, waar kan ik terecht? 

1. Waarom is de Mijn Score Utica-portal gelanceerd? 

Heb je vragen over de dienstverlening, een oplevering of wil je op een bepaald vlak op- of afschalen? Dan staan wij altijd klaar om je persoonlijk verder te helpen, of de vraag nu groot of klein is. Toch zijn er ook handelingen die je zelf wil kunnen uitvoeren. Denk aan het beheren van licenties, het inzien van contracten en het beheren van tickets met vragen. Dit zijn voorbeelden van onderdelen die je terugziet in de portal. Heb je inloggegevens ontvangen? Dan nodigen wij je vooral uit om zelf de portal te ontdekken! 

2. Wat kan ik allemaal doen en zien in de portal? 

Je vindt in de portal de volgende tegels/onderdelen en bijbehorende functionaliteiten: 

  • Mijn tickets: al jouw ingediende tickets (lopend en gesloten) in één overzicht 
  • Simwissel uitvoeren: een overzicht van de mobiele nummers in jouw organisatie en de doorlink om zelf de simwissel uit te voeren via OneBase 
  • Onze contracten: een duidelijk overzicht van de afspraken die je met Score Utica hebt gemaakt 
  • Glasvezel check: razendsnel internet op jouw locatie? Doe zelf de postcodecheck! 
  • De webshop: bekijk het aanbod van telefoons en accessoires via de doorlink naar onze webshop 
  • Microsoft licenties: krijg inzicht in jouw Microsoft-licenties in OneBase 
  • KPN ÉÉN telefooncentrale: wijzig en beheer de instellingen van jouw telefooncentrale in OneBase 
  • Factuurdetails KPN ÉÉN: bekijk hier alle details van jouw KPN ÉÉN-factuur 

3. Hoe kom ik bij de Mijn Score Utica-portal? 

Ga naar www.mijnscoreutica.nl om te beginnen. Ben je nog niet ingelogd? Dan kom je terecht bij het inlogscherm. Heb je recentelijk al een keer ingelogd? Dan kom je direct terecht in de portal.  

4. Hoe kan ik inloggen in de portal? 

Ben je uitgenodigd om toegang te krijgen tot de portal? Navigeer dan vanuit de uitnodigingsmail (afzender: mijn@score-utica.nl) naar de portal en volg de stappen om een wachtwoord in te stellen. Kun je de mail niet terugvinden? Gebruik dan ‘wachtwoord vergeten?’ om jouw wachtwoord (opnieuw) in te stellen. 

Instellen van multifactorauthenticatie (MFA)

Digitale veiligheid staat bij ons voorop. Het instellen van multifactorauthenticatie is daarom een vereiste. Tijdens het instellen van jouw account kom je vanzelf bij de stap 'multifactorauthenticatie instellen'. Hier kun je de QR-code scannen met een authenticatie-app. Je bent vrij om de app te gebruiken die je hiervoor altijd gebruikt. Maak je hier nog geen gebruik van? Dan kunnen wij de Microsoft Authenticator-app aanbevelen.

4 Hoe kan ik inloggen in de portal

5. Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben? 

Ga naar het inlogscherm van de portal via www.mijnscoreutica.nl. Onder de invulvelden voor het e-mailadres en het wachtwoord zie je ‘wachtwoord vergeten?’ staan. Klik hier op en volg de stappen om een nieuw wachtwoord in te stellen.

5 Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben

6. Hoe kan mijn collega ook toegang krijgen tot de Mijn Score Utica-portal? 

Neem contact met ons op om een collega toegang te laten krijgen tot de Mijn Score Utica-portal. Wij helpen je hier graag bij.

E-mail: contact@score-utica.nl
Tel: 088 093 00 00

7. Ik heb een andere vraag over de portal, waar kan ik terecht? 

Kun je iets niet vinden, heb je een vraag over hoe iets werkt in de portal of heb je een andere opmerking of vraag? Je kunt ons altijd persoonlijk en direct telefonisch bereiken via 088 093 00 00 of stuur ons een mail via support@score-utica.nl. Een overzicht van de contactmogelijkheden vind je hier.