KPN ÉÉN vaste telefonie is een zakelijke telecommunicatiedienst die speciaal is ontworpen voor het MKB. Als een van de grootste telecommunicatiebedrijven in Nederland biedt KPN een uitgebreid scala aan communicatieoplossingen, waaronder vaste telefonie, mobiele telefonie en internet, middels KPN ÉÉN
Benieuwd wat KPN ÉÉN vaste telefonie voor MKB inhoudt? Lees hier wat de functies en voordelen zijn. In dit artikel richten we ons op de voordelen en functies van KPN ÉÉN vaste telefonie voor het MKB.
Vaste telefonie van KPN ÉÉN voor het MKB is een virtuele telefooncentrale. Deze telefooncentralewerkt via het internet (VoIP). Dit zorgt ervoor dat medewerkers met het vaste nummer van de zaak kunnen bellen via hun eigen (zakelijke) telefoon. Daarnaast kan je ook jouw vaste telefoonlijn integreren in je bedrijfssoftware, bijvoorbeeld je receptiemanager of CRM-systemen.
De virtuele telefooncentrale is goedkoper dan een vaste telefooncentrale en ook makkelijker via afstand te updaten.
Voice over IP, oftewel VoIP is bellen via het internet. Je belt namelijk niet via de traditionele ISDN-lijn, maar via het internet. In tegenstelling tot Microsoft Teams, kan VoIP wel gebruik van het telefoonnetwerk.Hierdoor krijg je de beste gesprekskwaliteit en behoud je veel communicatiemogelijkheden.
Met KPN ÉÉN vaste telefonie profiteert het MKB van de betrouwbaarheid en kwaliteit waar KPN om bekend staat. KPN heeft een robuust netwerk dat zorgt voor een stabiele en heldere verbinding, zodat bedrijven kunnen vertrouwen op een constante telefonische bereikbaarheid.
KPN ÉÉN vaste telefonie biedt flexibele en schaalbare oplossingen die meegroeien met de behoeften van het MKB. Of het nu gaat om een klein bedrijf met een paar telefoontoestellen of een groter bedrijf met meerdere vestigingen, KPN ÉÉN wordt aangepast aan de specifieke eisen van elke organisatie.
Nieuwe medewerkers? Geen probleem. Met KPN ÉÉN vaste telefonie voeg je gemakkelijk en snel nieuwe gebruikers toe. De werktelefoon is in mum van tijd klaar voor gebruik.
Met KPN ÉÉN vaste telefonie kunnen bedrijven genieten van geïntegreerde communicatieoplossingen. Het stelt gebruikers in staat om naadloos te schakelen tussen vaste en mobiele telefonie, zodat ze altijd en overal bereikbaar kunnen zijn. Bovendien biedt KPN ÉÉN integratie met andere zakelijke toepassingen, zoals Microsoft Teams, waardoor nog efficiëntere communicatie mogelijk is.
KPN ÉÉN vaste telefonie biedt een breed scala aan functionaliteiten en features die bedrijven kunnen helpen om hun communicatie te stroomlijnen en de productiviteit te verhogen. Enkele van deze features zijn:
Vaste telefonie van KPN ÉÉN is dus de ideale communicatieoplossing voor het MKB. Het biedt betrouwbare en kwalitatieve telefoniediensten, flexibiliteit en schaalbaarheid en een breed scala aan functionaliteiten. Met KPN ÉÉN kunnen bedrijven hun communicatie verbeteren, de bereikbaarheid vergroten en de efficiëntie verhogen.