Telefoonnummers onthouden als sport
Voor veel klanten is Scarlett een bekend gezicht, of in ieder geval een bekende stem aan de telefoon. Maar via welke weg is ze ooit terechtgekomen bij Score Utica? Na haar studie is Scarlett met een diploma op zak na haar eerste stappen in het werkleven terechtgekomen bij KPN als telefoniste. Daar had ze een bijzondere sport: de telefoonnummers en namen onthouden van de mensen die ze sprak. Dat leverde de nodige voordelen op. Haar leidinggevende zag het talent en vroeg of ze nog meer in petto had. Van daaruit heeft ze verschillende rollen gehad bij KPN en heeft ze steeds grotere klanten kunnen helpen. Uiteindelijk kwam na een aantal baanwissels de vraag van Score Utica.
Van 4 maanden naar 7 jaar
De affiniteit met telecom was dus geboren. Toen Score Utica een tijdelijke functie aanbood om 4 maanden Customer Support te ondersteunen, hoefde ze niet lang na te denken. “Het zou eigenlijk een tijdelijke functie zijn om de afdeling te helpen, maar inmiddels zijn we 7 jaar verder”, zegt ze lachend. Scarlett is een alleskunner op het gebied van Customer Support. “Ik ben verantwoordelijk voor het behandelen van orders die binnenkomen. Zodra wij een nieuwe klant mogen verwelkomen, zorg ik ervoor dat alles vanuit de order gaat werken voor de klant. Denk aan het aanvragen van verbindingen en het aanmaken van profielen.” Daarnaast weten klanten Scarlett te vinden met vragen over mobiele telefonie of andere onderdelen van de dienstverlening. “Ik weet een klant op elk gebied eigenlijk altijd wel verder te helpen”, zegt Scarlett.
Net dat extraatje
Wat zorgt ervoor dat Scarlett het na 7 jaar nog steeds leuk vindt bij Score Utica? “Ik krijg gewoon een goed gevoel als ik klanten goed heb geholpen en als ik mijn werk goed heb kunnen doen. Dat het zonder gedoe verwerkt wordt en dat collega’s ook blij met mij zijn. Eer op mijn werk.” Geen enkele dag is daarmee hetzelfde, vindt Scarlett. “De reguliere processen zijn wel vergelijkbaar, maar klanten maken het ook leuk en afwisselend omdat je altijd weer op een andere manier kunt helpen en ondersteunen. En als ik het niet weet, weet ik wel bij wie je moet zijn zodat je snel geholpen wordt.” Wat klanten vervolgens waarderen? “Ze weten dat ik out-of-the-box denk en dat ik altijd kijk hoe ik nog meer kan helpen. Net dat extraatje, zeg maar.”
"Wij houden van uitdagingen, maar nog meer van oplossingen!"
Een topbedrijf met de klant op 1
Ook na jaren bij het bedrijf blijft het dus leuk voor Scarlett, maar waarom moet je in haar ogen bij Score Utica zijn als klant en als collega? “Wat ik heel mooi vind, is dat je veel verantwoordelijkheid krijgt en daarmee ook het vertrouwen en de vrijheid om je werk te kunnen doen. We zijn een heel hecht en gezellig team en iedereen is bereid om je te helpen. De klant zal dat ook ervaren. Je hebt als klant direct contact met ons en wij zijn gewoon het allervriendelijkste bedrijf dat graag met je meedenkt.” Afsluitend geeft Scarlett nog een uitsmijter die zo op een tegeltje kan: “wij houden van uitdagingen, maar nog meer van oplossingen. Wij zijn gewoon een topbedrijf en de klant is nummer 1 bij ons!”
Kennismaken?
Kom je Scarlett een keer tegen in Breukelen? Dan zul je ongetwijfeld bijgepraat worden over hoe het met haar kinderen en kleinkinderen gaat. Als familiemens wil ze nog een ding meegeven: “kom vooral een keer langs, ook als je hier wil werken. De kennis van producten hoef je niet eens te hebben, dat leren wij je wel bij.” Kennismaken met Scarlett, onze vacatures of onze diensten? Neem contact op of ga naar de vacatures!